Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Öl Akademin - 3 juni 2009 22:36

Three Towns Sommarlager.

Ja, jag vet. Inte så spännande kanske...


Oppigårds Summer Ale.

Ny i deras sortiment vad jag vet. Massor av Cascade-humle. Leffe,det gillar vi, eller hur?


Double Dead Guy Ale

Blir en mahoganyfärgad, knäckig och maltig fin amerikansk historia som heter duga.


 Hoegaarden Rosée

 Detta går att läsa om den på ratebeer.com

Commercial Description:
Sweet, fruity, and with a sensual taste.

 Något att plocka hem till damerna...För pluspoäng


Nils Oscar Saisson

Oj oj oj!! Den här är jag nyfiken på!!

 

Mikkeller Simco Single Hop IPA

Alltså en India Pale Ale.

Har bara en humlesort och det är Simco.


Personligen ser jag fram mot denna provning.

Jag själv har inte druckit någon av ölen tidigare.

 Hoppas det är varmt den dagen så vi kanske kan sitta ute.


/Eklund


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards